måndag 14 februari 2011

Harmony

























Jag har gjort en lite större canvastavla..  (30x40 cm)
Som bakgrund har jag  klistrat fast sidor ur en gammal bok som var trasig. Sedan har jag målat med Neo Color II kritor, laverat och sedan målat över med vit akryl  och använt en brayer (kommer inte ihåg vad det heter på svenska) Orden har jag skrivit ut med skrivare på vanligt papper- Fonten är P22 Dearest Swash . Jag har stämplat med ett par Rhonna Farrer stämplar.. Kklänningen är ett mönstrat papper som jag även har målat på med lite Neo color...
Det blir inte så mycket skapat för tillfället då jag har ganska ont i huvudet och nacken fortfarande... Men jag har massor av idéer som jag ska skriva ner innan jag glömmer bort dem ;)
Tack för att Du tittar in här.
/S

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Jättefin! Härliga färger! Hoppas du snart mår bättre i huvud och nacke.

Jag ska baske mig ta mig tid att måla imorgon! Har jobbat som en tok ett tag nu och målandet har blivit bortprioriterat. :-( Dags för ändring!! :-D

Kram!!