onsdag 16 juni 2010

Inget nytt

Hinner inte skapa så mycket att visa just nu. Det jag gör nu ska vara med i AOS tidningen framöver så det dröjer lite innan jag kan visa det. Därför visar jag ett par layouter från förra året istället ;) Dessutom behöver jag vila min arm som envisas med att göra ont. I helgen ska jag ju på en härlig scrapträff med härliga AOS teamet! Då måste jag ju orka scrappa (lite iallfall) Men känner jag Lilo rätt (och de andra också) blir det nog mycket prat och fniss!
/S

3 kommentarer:

Lilo sa...

Va?? Jag som är såååå tyst och blyg och inte säger något alls. Hur ska det bli något fniss då? Vi ska hålla stenhård disciplin! Rena militären! Ett två ett två skapa på!

Aase sa...

Mycket läckra LO....
Vill bara tillägga att det blir mycket av allt tror jag till helgen detta ser jag fram emot sååååå mycket nu ;)Ses på lördag..
Kramen Aase

Maja Stokk / eyovine sa...

Ser verkligen fram emot helgen =) Ska bli sååååå skoj att ses!

Kramiz