onsdag 6 oktober 2010

Sjöhäst/Seahorse

Sjöhästar är så fina tycker jag. Jag har ritat en sjöhäst till min sjöjungfru. Sjöhästen är färglagd med akvarellfärg. Jag har klistrat in den i min art journal.Nu ska jag bara skriva lite också , det är svårast tycker jag.
*************************************'
I like seahorses, they are so cute. I drew a sea horse for my mermaid. The sea horse is colored with water colors. I glued it in to my art journal. Now I have the journaling left to do... that is the hardest part for me.
/S

2 kommentarer:

Anonym sa...

O va fin den är! va duktig du är på att måla. Kram

Stina Glaas sa...

Söt!! Det är så kul att följa ditt arbete med kursen! :-)
Förresten, jag gillar också sjöhäster, men bara de som är låtsas har jag upptäckt. Minns inte vart jag såg en riktig, men den rörde sig typ som en mask och inte alls sådär fin som jag tänkt mig. Vilken besvikelse! Haha!