söndag 13 maj 2012

The making

Efter kursen med Christy Tomlinson, var jag så inspirerad. Jag ville ha massor av färg. Istället för att som oftast ha utrivna sidor ur en bok valde jag bland mina mönsterpapper. Jag fille ha rött... vet inte varför men jag kände för det. Jag hade ingen plan för hur det skulle bli... Här har jag lagt ut papper så som jag ungefär skulle klistra fast dem....

Jag ville ha gult också , gult är ju en solig färg och jag kletade på gult lite random men hjälp av ett gammalt kreditkort....
Men sen visste jag inte alls.... Ingen plan. Fick lite panik och tänkte, hur ska jag kunna göra något här????

Jag tog med tavlan ut och sprayade lite med svart spray,  lät det rinna lite... det blev en frisyr på en tjej....
Sedan började ett ansikte att växa fram...

Nu är tavlan klar och jag blev väldigt nöjd själv... hon blev liksom inte som alla andra ;) Tavlan är namnlös för tillfället och sidorna ska fixas till (det är en deep canvas med lite tjockare sidor)

Japp så här går det ofta till, planlöst för min del...
tack för titten
/Sanna

3 kommentarer:

Marja Seidemo sa...

underbar!! Liksom kursen..;-)

Aase sa...

Super Sanna, bäst att skapa utan plan tycker jag :)

Kram

Cattis sa...

Guuud! Vad snyggt!!! Du är bäst!! =)